Informacija neįgaliesiems
Tam, kad galėtume padėti įsigyti jums tinkamiausius keltų bilietus - pateikdami užsakymą turėtumėte pranešti mums apie savo poreikius. Atkreipkite dėmesį, kad, įsigyjant kelto bilietus, paslaugoms, kurias laivynai pagrįstai gali pasiūlyti ir teikti, gali būti taikomi tam tikri apribojimai.
Rekomendacijos Keliaujantiems Keltu Neįgaliesiems
- Jeigu jūs arba su jumis vykstančios keleivių grupės narys turi klausos sutrikimų, apie tai praneškite kelto informacijos tarnybai. Įgula imsis priemonių užtikrinti, kad jūs gautumėte visus svarbius pranešimus, kurie gali būti teikiami per kelto keleivių informavimo sistemą.
- Jūs turite pranešti mums visus konkrečius užsakymo metu žinomus savo poreikius, susijusius su apgyvendinimu, reikiamomis paslaugomis, ir tai, kokią judėjimo ir (arba) medicinos įrangą turėsite vežtis su savimi. Be to, praneškite mums apie bet kokią kitą reikalingą pagalbą likus bent 48 valandoms iki išvykimo.
- Įvertinusi jūsų konkrečius poreikius, laivynas gali paprašyti, kad jus lydėtų asmuo, galintis jums padėti kelionės metu. Prieš pateikdami šį reikalavimą mes pasitarsime su jumis ir visuomet atsižvelgsime į jūsų pageidavimus.
- Po to, kai jūs su mumis susisieksite, į jūsų užsakymą bus įtraukta pastaba, padėsianti užtikrinti, kad, kai tai įmanoma, būtų atsižvelgta į jūsų poreikius.
- Pateikus užsakymą jūs gausite patvirtinimą apie tai, kad laivynas informuotas apie jūsų pagalbos poreikius.Jeigu tokio patvirtinimo negavote, susisiekite su mumis.
- Jeigu užsakant bilietus, jūs mūsų neinformavote apie specialiuosius savo poreikius, negalime jums garantuoti pagalbos uostuose ir keltuose.
- Patvirtinant užsakymą jums bus suteikta informacija apie registracijos uoste laiką.
Bet kokia su jumis susijusi informacija bus gauta diskretiškai ir saugoma užtikrinant konfidencialumą ir laikantis mūsų privatumo nuostatų. Informacija bus panaudota tik jums tinkamiausio kelto bilieto parinkimo tikslu.
Deja, tam tikrais atvejais mes, kelionių agentai ir kelionių organizatoriai galime atsisakyti patvirtinti užsakymą, išduoti ar kitaip suteikti bilietą arba įlaipinti neįgalų ar riboto judumo asmenį. Atsisakyti galime dėl toliau išvardintų priežasčių:
- Siekdami įgyvendinti taikomus valstybinius arba tarptautinius saugos reikalavimus;
- Jei keleivinio laivo ar uosto, įskaitant uosto terminalus, infrastruktūros ir (arba) įrangos konstrukcija yra tokia, kad neįmanoma užtikrinti saugaus arba tinkamo tokio asmens įlaipinimo, išlaipinimo arba vežimo.